Wskazówki, które ułatwiają marketing wideo
Co oznacza marketing wideo? Zasadniczo jest to tylko sposób na wykorzystanie filmów online w marketingu firmy lub dostarczaniu wiadomości.
Może się wydawać, że jest to łatwe, ale najpierw musisz uzyskać pewne informacje. Ten artykuł może dostarczyć Ci tych informacji.Aby pomóc ludziom zauważyć Twoje filmy, powinieneś opracować tytuł, który będzie przyciągał wzrok i zginał umysł. Użyj gry słów lub rymu, aby pomóc ludziom zapamiętać nazwę Twojego filmu. Należy również użyć podstawowego słowa kluczowego i, jeśli to możliwe, co najmniej jednego lub dwóch powiązanych słów kluczowych.Regularnie i konsekwentnie publikuj swoje filmy. Staraj się regularnie tworzyć filmy do publikowania. Niech będą proste, prawdziwe i interesujące. Gdy klienci zobaczą, jak regularnie promujesz swoją firmę, może to mieć ogromny wpływ na Twoją firmę. Dotarcie z przekazem do klientów jest kluczem do sukcesu.Marketing wideo może być wykorzystywany do promowania nowych produktów wśród klientów. Demonstracja Twojego produktu w akcji naprawdę da klientom większe zaufanie do jego jakości. Obserwowanie, jak działają produkty, jest strasznie skuteczne w przekonywaniu ludzi do ich zakupu.Zbierz część autorów swoich filmów. Powinieneś nadać tytuł swoim filmom, wymienić nazwiska osób, które pojawiają się w Twoich filmach lub które Ci pomogły i oczywiście podać kilka szczegółów na temat produktów prezentowanych w filmach. Upewnij się, że dodałeś link do swojej głównej witryny i zachęć widzów do odwiedzenia jej w celu uzyskania dodatkowych informacji.Rozpocznij swój film od powiedzenia widzom, czego ich nauczysz lub podziel się z nimi. Następnie wypełnij swoją obietnicę i dostarcz zawartość.
Jeśli jasno określisz, co zamierzasz zrobić, a następnie to zrobisz, widzowie z większym prawdopodobieństwem ponownie obejrzą Twoje filmy.Aby uzyskać jeszcze więcej wyświetleń, umieść film w swojej witrynie.
Większość ludzi myśląc o marketingu wideo myśli tylko o opublikowaniu wideo na YouTube. Zamiast tego opublikuj go w swojej witrynie i umieść link na swojej tablicy na Facebooku i tweetuj o swoim nowym filmie na Twitterze.Kiedy próbujesz użyć filmu, aby skłonić ludzi do zakupu, upewnij się, że dołączasz link, który przeniesie ich na stronę, na której mogą to zrobić. Jeśli to możliwe, umieść ten link w odtwarzaczu wideo. Gwarantuje to, że nie można go z niego usunąć.Upewnij się, że na stronie z filmem wideo dołączasz formularz listy adresowej. Twoi widzowie zasubskrybują Twój biuletyn lub subskrybują aktualizacje z mediów społecznościowych po obejrzeniu Twojego filmu, jeśli wspomnisz o tych kampaniach w swoim filmie i udostępnisz te linki.Nigdy, przenigdy nie próbuj sprzedawać widzom czegoś w swoim filmie. Zamiast tego zaoferuj swoim odwiedzającym coś wartościowego, na przykład zademonstrowanie, jak coś zrobić lub jak korzystać z produktu. Oferując odpowiednie informacje, odwiedzający są bardziej skłonni do odwiedzania Twojej witryny, co z kolei może skutkować sprzedażą.Kontaktuj się z widzami w YouTube, włączając komentarze. Powinieneś regularnie przeglądać swoje komentarze i odpowiadać na pytania lub po prostu dziękować użytkownikom za ich opinie. Nie wahaj się usunąć negatywnych komentarzy, aby użytkownicy czuli się komfortowo dzieląc się swoją opinią. Powinieneś także zwracać uwagę na każdy film opublikowany jako odpowiedź na Twoje i być może polecać go, jeśli jest związany z Twoim tematem.Nie ma lepszego sposobu na rozpoczęcie strategii marketingu wideo niż rozpoczęcie tworzenia filmów! Nie bój się tego i trochę poeksperymentuj. Po chwili dowiesz się, co działa, a co nie. Skorzystaj z porad, które pomogą Ci po drodze.